Produkcja gier mobilnych była od dłuższego czasu jednym z naszych celów strategicznych. To bardzo dynamicznie rosnący rynek o ogromnym potencjale – powiedział Adam Kiciński, prezes CD PROJEKT.
The Witcher Battle Arena to szybka, wciągająca i przystępna gra z gatunku Multiplayer Online Battle Arena (MOBA), zaprojektowana specjalnie z myślą o urządzeniach mobilnych - tabletach i zaawansowanych smartfonach, dostępna na urządzeniach z systemami iOS i Android.
Dzisiaj nie tylko na poważnie zadebiutowaliśmy na nowym rynku, ale także zdobyliśmy cenne doświadczenie i zbudowaliśmy od podstaw nowy zespół odpowiedzialny za gry mobilne. Jednocześnie stworzyliśmy nowy produkt docierając z marką Wiedźmin do kolejnych klientów – dodał Kiciński.
Projekt zrealizowano w popularnym modelu F2P (free to play), który nie wymaga od gracza zakupu gry ani płacenia abonamentu. Twórcom zależało szczególnie na uczciwości rozgrywki i zachowaniu równości szans, dlatego gra nie zawiera mechanizmów typu „płać, by wygrać”, a wszystkie jej elementy składowe można odblokować poprzez udział w rozgrywkach. Gracze mają dodatkową możliwość zakupu przedmiotów, zbroi czy unikalnej broni w formie dostępnych w grze mikropłatności.
W The Witcher Battle Arena dwie trzyosobowe drużyny walczą o kontrolę nad magicznymi filarami, próbując odebrać punkty przeciwnikom w trakcie krótkich, dynamicznych meczów. Stworzona z myślą o ekranach dotykowych gra łączy intuicyjny system sterowania, głębokie rozwiązania taktyczne oraz szybką rozgrywkę. The Witcher Battle Arena to nie tylko pełna emocji walka dwóch zespołów, ale także rozbudowana warstwa RPG, w której gracze rozwijają swoich ulubionych bohaterów, dostosowując ich do własnego stylu gry.
Premiera The Witcher Battle Arena to tylko początek - już niedługo w grze pojawią się nowi bohaterowie, nowe tryby rozgrywki i nowe mapy.